lördag 20 november 2010

Dresscode: Kavaj

Tydligen så är dresscoden för ikväll kavaj! Det gör det ännu mer awesome. Förresten så är det störande med att spela poker och ha frihet, precis på samma sätt som det är gött. Man KAN ju ta ledig när man vill osv vilket kan vara nice om man vill resa (förutsatt att man inte har skola som jag nu har) men det är så jävla irriterande att folk väntar sig att man hela tiden kan skjuta på jobbet. Pratat med andra här och en på kontoret är noga med att tidigt säga till tjejer och liknande att han måste arbeta och att de måste respektera hans tid för det och inte tjata om att skippa på arbetet. Jag hade hoppats på att få lite mer definierad arbetstid (och respekt) när jag hyrde kontor och det har jag men tycker fortfarande det är jävligt irriterande när folk antyder att man inte MÅSTE jobba och man måste ta en debatt varje gång.

Nåväl, bort med negativa tankar, nu blir det suit up!

1 kommentar:

  1. Fast du behöver ju inte boka in saker då om du nu ska jobba. Likaväl som att jag inte bokar iväg att hälsa på en kompis en tisdag 14.00 om jag vet att jag inte slutar jobbet förrän 17.

    SvaraRadera