torsdag 25 november 2010

Dumma mage

Har haft ont i magen nu i flera dagar, kan typ trycka på vissa punkter och hålla kvar vilket gör rätt ont men då går det över ett tag. Hursomhelst så är några på väg ut och det gör ju lika ont oavsett om jag är hemma eller ute så funderar på att haka på. 20 kr ölen tydligen vilket ju är great success.

Imorgon kommer förresten mitt nya matbord + vitrinskåp och på lördag eller söndag kommer pappa med cirkelsåg och hjälper mgi fixa köket. Jippi! Vann förresten gött på pokern idag, var banne mig på tiden!! Var egentligen inte tänkt att spela men så kom det fisk efter fisk varje gång jag skulle avsluta och sen så gick det så fruktansvärt bra i början att det blev att fortsätta. Får ta och plugga imorgon istället :), blir det ut så ska jag försöka att inte dricka så mycket att jag blir helt trött imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar