lördag 31 mars 2012

Årssång på turnébussen

Hej! Nu är man påväg till madrid igen och denna resa ger alltid samma känsla. Det är ungefär samma känsla som jag har när jag skriver blogginlägg när man kommit hem ifrån en utekväll och inte kan sova.

Jag ser mig själv i fönstrrglaset och tänker att jag aldrig lär mig att få mitt hår att se likadant som det var i spegeln innan jag gick hemifrån. Toppen och sidan har mycket mindre vax än luggen och övrigt. Annars är det mesta bra. Vår lärare hade först satt en deadline till imorgon men nu ändrade hon efter dagens skola så vi har tills efter lovet.  Värt.  Tror det blir en kul kväll ikväll. Förra helgen var grym och verkar som det är samma människor ungefär nu. Men men, snart framme. Snart får man sällskap. Först förfest i opera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar