torsdag 29 mars 2012

Melankolisk eller nåt?

Gud vilken mysko känsla jag haft det senaste. Har känt att jag haft ett väldigt jämnt humör senaste åren, om än rätt jämt åt båda hållen. Sen hade jag den där perioden i 1-2 veckor nyligen där jag knappt sov och kände mig helt fvcked up med humörssvängningar men jag tänkte att det där skulle gå över när jag väl sov men senaste veckan har jag sovit ovanligt bra och fortfarande fått dessa stunder där jag känner mig lite smådepp utan att ha någon anledning alls. Lite irriterande ärligt talat, gillar det ej.

Kanske bara är så ibland, i dunno! Tycker nämligen året börjat mycket bra annars, haft mycket, men kul jobb i skolan, helgerna har varit väldigt trevliga med nåt undantag och sådär. Kanske har med avsaknaden av träning att göra?

Nåväl, ingen idé att hänga upp sig, idag ska jag plugga och köra lite gymning och kanske för första gången testa på ett litet pass! Har en slapp dag imorgon på skolan vilket är väärt innan påsklovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar