söndag 11 mars 2012

Kul, hemmafest osv

Gud va kul det var på festen! Vad som skulle vara 80 pers var säkert 200 pers, det var helt smockat överallt. Undrar lite vad som får folk att ha en sån fest, det var inte ens nästan att någon ägare eller whatever skulle vara okej med det där. Jag råkade faktiskt själv välta en tavla i trappan vilket var pinsamt men det var helt omöjligt att märka. Nåväl, kul var det iaf och sen när man kom hem så var inte alla helt friska. Det fanns dock folk som var nyktra osv och jag frågade om jag skulle hjälpa till men det behövdes inte. Så vi gick till Doblon. Det var rätt pinsamt ärligt talat. Därför bestämde jag mig för att dra hem. Lyssnat lite extra på "säkert!" nu det senaste och visst har hello saferide några bra låtar, maia hirasawa många bra men annika norlins egna projekt är inte ens bara dåligt, det är riktigt piss med några väldigt få undantag. Vi kommer dö samtidigt (hitten) är ju ganska OK ändå men fyfan va irriterande resten är.

Haha, och nu kom en låt med Petter på, jag har nämnt några gånger att han bara rappar i samma stil konstant i varenda låt och jag undrat om det kanske är mitt eget undantag men nej, det är verkligen helt piss och exakt likadant konstant. SÅ DÅLIGT ÄR DET!!! Herregud. Nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar