fredag 2 mars 2012

Att känna osv

Hej hej! Klockan är snart sju, jag har varit ute hela kvällen faktiskt. Vi gick till Doblon som är klubben här, lite mycket dans ärligt talat och lite andra grejer. Kul men kanske inte väl på stället. Jag kollar lite facebook efteråt och jag funderar lite granna på folk jag träffat och folk jag träffar. Det kanske verkar jävligt löjligt men senaste åren har jag faktiskt inte ens försökt att känna saker för någon. Jag har avfärdat nästan varje tanke med att jag inte är redo för något seriöst. Det har varit nåt undantag eller två men i regel har jag faktiskt blivit rätt likgiltig. Allt detta har jag skrivit om innan men nu kommer en ny vinkel. Jag tror nämligen jag har gillat denna känsla men som hyfsat intelligent människa så inser man sen att det är ett stort skämt att leva i någon sorts roll som man "inflictar" på sig själv. Det är kul, jag har tänkt samma sak som att vara en kliché av sig själv och sen pratar Filip och Fredrik om det i dagens podcast. Det är jävligt enkelt men det känns som att ingen riktigt gör det. Väntas du göra något så kommer du antagligen göra det. Det är sällan som någon gör något utanför ramen, gör någon nånting som är lite speciellt så tar det typ två sekunder så är det itne speciellt längre när man väl tänker på det. Hoppas ni hittar en egen mening i det sista för det kanske inte är självklart. Eller så är det det. Hursomhelst, nu ska jag sova i 50 minuter och hoppas de blir riktigt goa. Ta hand om er /Carlito

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar