tisdag 27 mars 2012

Shimmy, boring and whatnot (lördags)

Lördagen började med att jag träffade en vän och hon visste ett ställe där man såg ut över Madrid, det var rätt nice. Hade trevligt där och gick sen till en irländsk pub en kortis. Jag var bjuden till en fest hos en tjej som är lite lurig samtidigt som Gorettis vänner hade något. Vi tog en taxi till Arguelles eller om det var Moncloa där det var 10 tjejer som typ förfestade, om man nu kan säga det när klockan var typ runt 4. Det var rätt nice, jag fick lite flashbacks till en fest en klasskamrat hade när vi var typ 12, det var rätt mysko för jag var den enda killen bjuden och jag släppte ut min inre flicka. Haha, nej det var inte så farligt.

Men men! Så vi åkte sen till calle santa ana där festen var, klockan var då typ runt  -6 nånting och det var livat! Typ en massa amerikaner som man sett innan på Ernst och deras fester. Amerikaner och britter som är engelskalärare. Nån fest tidigare så utmanade jag en tjej på ghettobattle och hon ville trashtalka mig och jag försöker samla energi men jag kände mig lite oinspirerad, det var kul ändå. Sen var det också rätt kul för det visade sig förekomma en liten trekant på festen, inga namn nämnda. En annan bekant blev aggressivt uppraggad av en tjej och det var också rätt kul. Efter trekanten kom killen ut och folk frågade hur läget var och han uttryckte det med "booooriiiing" vilket blev skämtet på vägen när vi gick ett gäng ut.

Sen tog jag tydligen över priset för mjukast hår. Det var rätt udda, en amerikanska som jag hade pratat med superkort i en grupp bara började ta mig i håret massa. Det var rätt överraskande men det är ju faktiskt rätt gött så jag stod mest där, haha. Nu känner jag att jag berättar lite för mycket detaljer helt osammanhängande och okronologiskt.

Runt 7tiden sen började vi gå hem och vi la oss ett gäng hos Ernst runt 8 och shooortie vad hemskt jag mådde dagen efter. Tror det var något av ett personligt rekord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar