torsdag 8 mars 2012

Zombie Kids och möjlig hörselskada

Var ute igår med lite folk på klubb Zombie eller en spelning med zombie kids. Det var kul! En jävla massa dans och det var typ moshpit överallt som det tydligen alltid är där. Är lite dålig på vad för genré all typ av klubb/dansmusik kallas, det var typ skrillex och det var som sagt trevligt. Det var kul för jag gick runt en del av kvällen och var typ sur över att jag tappade bort 20€ men sen kom jag på att jag betalade inträde med den, haha, en sån idiot jag är.

Gick faktiskt på klassen idag något trött men mina öron är helt fvckade. Jag har nog aldrig haft det såhär och är väl kanske lite orolig men känns att om det inte är något tinnitus-pip utan mer en konstant "dovnad" så kanske det kommer gå över imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar