måndag 19 mars 2012

Morgonen klarnar

Hej!

Sorry om jag varit ltie dålig på skrivandet det sista. Sjukdom och sömnbrist har jag tjatat om hela tiiden men visst tar båda bort min energi. Ska inte ge ursäkter, de har sällan en större funktion.


(Poker)
Igår så blev det pokerturneringar för hela slanten. De är rätt intressanta men samtidigt inte. Jag spelade nog 7 timmar i sträck eller något och jag av 30 000 spelare var det 2000 pers kvar, 1100 fick betalt och jag var tvungen att gå all in i ett korkat läge där jag är totalt jäkla krossad om jag blir synad. Det var exakt vad jag gjorde ochc mitt turneringsliv var i princip över. Gick in med 5% att vinna ungefär och skulle aldrig gjort sådär om jag inte var helt utmattad. Problemet är att det inte går att pausa där, man får paus i 5 minuter men den är svår att utnyttja i praktiken.

Nåväl, så jag slängde bort en massa pengar där men som tur var så vann jag i cashgamet så det blir bra tillslut.

(Annat)
Gick iaf upp klockan 5:10 så runt 23 var jag rätt trött. La mig då och sitter här och väntar på bussen tillbaka eftersom jag glömde att plinga och känner mig ovanligt pigg! Undra hur mycket av det som är mentalt. Hursomhelst, nu har jag bra förutsättningar för att kunna ha mer normala veckor och inte gå runt som en zombie. På tal om det, jag sparade ett roligt screenshot på melodifestivalens bästa inslag. Eftersom jag är så mogen så tyckte jag det var lite kul att prata med Klitos Klitou.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar