måndag 5 mars 2012

Nya plagg påväg!


Gjorde inga större gambles direkt, jag är lite trött på mig själv men tycker samtidigt att en skjorta konstant är jättefint :).


Behöver lite nya kläder och har inte riktigt pallat mig iväg till Madrid för att shoppa, så drog till min favvo tailorstore! Det är rätt värt ändå, man kan ju ta mått osv och så blir det rätt bra men har man redan den existerande skjortan kan man ju ta på sig den, fråga sig om man kan förändra något och sen finjustera. T ex la jag till en cm runt halsen för att det ska vara liiite bekvämare med eventuell slips, en extra cm runt bröstet och en liten cm längre armar. De var också riktigt sjyssta att ge mig en massa rabatt då jag klantade mig lite med beställningen av mina första chinos där och räknade inte med att man ju faktiskt rör sig i byxor och att de aldrig är 100% utsträckta, vilket uppenbarligen resulterade att de blev alldeles för korta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar