måndag 4 juni 2012

Sportsbetting, första månaden!

Räknade förresten ihop lite kort hur mitt nya sportsbettingprojekt gick för maj. Körde en del första veckorna där men sen när det blev massa grejer så fick det ta en paus, ska antagligen köra igen när skolan är slut.

Blev en bra månad! Lite osäker hur man bör räkna (att räkna ROI per bet tar lång tid, orkar inte) men jag la in 5500 kr där ungefär och avslutar med 8800 kr, dvs upp 58%. Är inte riktigt värt min tid att räkna ihop alla små bookmakers bets hit o dit så jag tog de 3 med mest action som säkert står för 80% av alla bets och det blev 50 st exakt. Av dessa 3300 kr vist btw så var 1000 kr bonus, kan vara värt att nämna. Får se lite hur jag gör, antagligen ökar jag betsizen ifrån ca 250 kr till 350 kr per match rätt snart, dock kan det ju komma badstreaks och då kanske man ångrar sig. Kanske ska utöka med 2-3 bookies till snart, vi får se lite hur mycket pengar jag har osv.

Så bra start ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar