lördag 2 juni 2012

Pappa-besök med massa bilder

Började med en liten tur av skolan. Trodde inte han brydde sig om blommor och sånt men han kunde visst mer än vad jag trodde och uppskattade dessa rosors rödhet. Photo on photo.

Jag förklarade hur sjukt det är att större delen av klassen betalar 1100e per månad för att bo på skolan. Här är residenciat.






Sen drog vi in emot stan igen. 

På pappas hotell har de en rooftop pool och fin utsikt. Det är kul för här ser man väldigt tydligt många av de grejerna vi pratar om i stadsplanering, urbanism etc vilket är lite kul.

Lite märkliga men trevliga statyer lite överallt.

Poooolen!

Jag satt och så tänkte jag att alla tar ungefär samma bilder konstant. De två mest stereotypiska är väl denna på överlägsen förstaplats som säger "kolla va gött jag har det nu" och sen är väl typ en iskall ölflaska i solen, gärna vid ett hav eller en balkong på andraplats. Sen är väl något parkhäng rätt högt upp där också men den har ju en annan form pga att den bilden inte är lika generisk. Nåväl, här är mina fötter!

Sen gick vi och så visade jag lite populära ställen, landmärken och så gick vi och åt en trevlig middag där jag o pappa pratade om saker vi inte brukar prata om. Det var trevligt även om jag fick lite TMI om saker, hade väl med rödvinet och atmosfären att göra :). Denna bilden var förresten kul för att de slog mynt lite på Prometheus och alien-grejen. Hursomhelst väldigt trevliga 2 kvällar man hade med farsan. Slut på rapporten!
God dag! Här tänkte jag lägga upp lite bilder på när min pappa besökte mig i några dagar här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar