onsdag 6 juni 2012

Nästan färdig!


Hej!
Sjukt skönt att vara färdig med det mesta.  Sov 3 timmar inatt, 3 timmar natten innan och sen visade det sig att en av inlämningarna jag va ruppe för inatt inte behövde vara helt klart. Skönt att jag gjorde en del ändå, är i princip alla ämnen som avslutas denna vecka, lämna in en video i urbanism (stadsplanering mer eller mindre), ett förslag till en byggnad och sen gjorde jag klart fysiken som verkligen var på håret. 


Tog lite bilder när jag joggade lite och var trött. Kanske inte var så märkvärdigt.




Typisk spansk krog. Gubbe med vit skjorta, stolar av aluminium och bardiskar likaså. 

Har dock varit ganska duktig och sprungit 6-8 km per dag nu i några dagar. Funkar som sagt sjukt bra med runkeeper, tar mycket längre tid innan man tröttnar. Grejen är bara att snittempen här är på 32 grader, börjar bli rätt olidligt IMO, svårare att sova och behöver nog köpa en mindre vattenflaska att kunna löpa med, man blir sjukt torr i halsen så det blir svårt att löpa.



Denna bilden är en liten modell som förklarar mitt projekt. Först hade jag bara det inre lagret men det såg löjligt mycket ut som en penis, oavsett hur jag gjorde så jag la på lite mer lager och så blev det lite bättre. Läraren gillade verkligen just denna bild i min presentation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar