måndag 13 juni 2011

Work work

Igår blev det typ 5 timmars spel. Det gick bra! Känns riktigt kul att det tuffar på framåt, inte mer stormkliv men ändå rätt stabilt med små segrar här och där. Har skrivit om att jag dock fått lite musarm eller ilknande och det suger och efter fäktningen har det antingen GROVT förvärrats eller så är det bara nån sjuk träningsvärk för damn, nu känns det rejält. Dock säker på att det är det senare så bör nog släppa snart. Jag använde iaf handleden väldigt mycket.

Ska nog fortsätta att spela en väldans massa i veckan och sen ta det lugnt och försöka fira lite i helgen om det går OK. Vore som sagt grymt om jag kunde få spinn på skiten och tjäna typ 40-50 000 så jag isf kan dra en resa nånstans coolt i juli med gott samvete. Mindre än så får jag nog stanna hemma för verkar som jag inte kan åka iväg nåt längre i augusti iaf där jag har lite fasta tider inbokade. Ligger ju fortfarande back på poker iår efter mestadels ett helvetesmars där jag backade 54 000 :(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar