måndag 27 juni 2011

Dammsugarrobot och sånt där



Såg att man kunde köpa en sån här för 2500 kr. Tyckte den var lite lustig, den skryter liksom "smidigt runt hörnen" och så ser den rätt full ut ärligt talat. Prylnörden i mig säger att jag borde köpa den när jag tjänar lite mer, rätt mycket mer, medans jag tror faktiskt inte den hjälper till särskilt mycket alls. Kommer säkert bara putta massa skit emot väggarna som den ändå inte verkar kunna ta särskilt bra. Nåväl!

Lagt in morgondagens schema. Blivit lite utdragna pokerpass och skit vilket har gjort att jag t ex inte gjort klart retoriken som jag egentligen hade tänkt. Vann förresten bra idag igen, plussat 6 dagar irad nu och juni ser ut att sluta som en bra månad!!! Kanske tom kan klassa det som riktigt bra tom. Riktigt nice! Ska försöka göra nåt kul och annorlunda i veckan btw, kanske inte imorgon men tis eller ons kanske. Nu kan jag kosta på mig lite ledighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar