onsdag 8 juni 2011

OBS: Nu passar bloggen ännu bättre i mobilen!

Blogspot har kommit me den uppdatering som gör att bloggen ser mycket bättre ut i mobilen tydligen. Såg en förhandsgranskning och håller det, det ser rätt bra ut! Så lägg till mig i era mobiler!!!

Idag vaknade jag helt stört pigg för första gången ever, funderar på om det är min nya kortison-spray grej som kanske lindrar min sömnapné, något är iaf väldigt annorlunda. Gött som fan!

Fick en fet paycheck igår och funderar på om jag kan gå och kosta på mig en shoppingspree eller hur det kommer se ut i sommar om jag inte jobbar och t ex pokern går kasst. Kanske ska chilla med inköp för att invänta pokerresultatet och vill ju på wayoutwest och sånt där med. Ligger dock plus helt OK i juni men man vet ju aldrig vad som händer. Hursomhelst, mot kontoret!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar