söndag 5 juni 2011

Tzzzuuuuuuuuuuuuum!! !(Ni vet, som en bil som kör JÄVLIGT fort).

Gick uppenbarligen hem och sov efteråt. Pratade med en i klassen om tentan. Han höll med om att det var lite av en chocktenta. Var rätt kul med två hyperöppna frågor. Första frågan var "Diskutera olika orsaker till krig". Jag menade att det vore helt omöjligt att poängsätta denna frågan om det vore så att den var öppen medans Johan sa att det var liksom lärarens stil och att du antagligen fick skriva om vad du ville. Hursomhelst så finns det rätt mycket dimensioner av det som vi har läst som man kan skriva om här. Jag valde att ta lite av varje och antingen får jag en massa poäng (om det är som johans modell) eller så fungerar mitt svar som lite av en halvgardering (och jag får halv poäng).

Nåväl. Försökte spela in lite musik men det är så jävla cp, jag har liksom inte ändrat nånting och nu helt plötsligt får jag ingen som helst volym (man hör det knappt alls) när jag spelar in akustisk gitarr trots att exakt samma inställningar och grejer lätt OK förra gången jag spelade in. Sen blev det så jävla snuskigt varmt så jag inte orkade mer.

Precis tränat en kortis nu och det är tentaöl i slottsskogen. Jag var först rätt taggad på det men nu känner jag mig inte alls särskilt pigg. Känner mig sådär varm och soffpotatis-ig och vill nog helst inte röra på mig. Samtidigt har jag en rätt stark förmånga att kunna tagga till eftersom att jag, i slutändan, ändå vet att det alltid är bättre att göra saker än att inte göra saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar