onsdag 29 juni 2011

Pirates!!

Såg denna på biopalatset idag! Förstår förresten inte varför folk är så jävla kära i bergakungen, vi kom 20 minuter innan start och fick sitta vart vi ville. Är väl ingen sämre bildkvalite heller, hursomhelst, i digress.

Jag har hört flera som talade om att filmen var rätt dålig, sämre än de andra i serien. Jag kan inte påstå att jag håller med, jag tyckte det var rätt nice faktiskt. Kanske lite väl många obvious ologiska saker som rätt hårt trotsade på fysikens lagar men annars var det nice. Åhh, förutom en grej. JÄVLAR va gay grejen med missionären och sjöjungfrun var. Herregud alltså. Jag tyckte dock hon var supersöt, speciell, pudding. Gick sen till kontoret för att förbättra dagsscoren lite granna, gjorde det marginellt men orkade inte spela mer än 30-45 minuter nånting ändå, fokuset fanns inte där. Funderar om jag ska fortsätta safea lite och spela rätt lågt trots att min bankrulle fått kraftig förstärkning. Kanske börja varje månad hela sommaren med att köra 2/4 och 3/6 tills jag vunnit typ 7000, gå upp till 10/20 först vid +15 000 kr och på så vis få in en stabil lön och bara gå uppåt när det gått tillräckligt bra ändå. Det är såklart inte helt logiskt då det logiska vore att ignorera vad månaden just nu heter, vart månen står osv utan det är bara psykologiskt. Vi får se om jag kör på det, jävligt kul iaf att juni kommer sluta bra och jag kanske får resa snart :D:D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar