onsdag 22 juni 2011

NL-kungen

(Notera etiketten: Poker)

Idag var lite lustigt. Först hade jag helt löjlig otur. Körde 180 händer PLO och hamnade direkt lite över 5 inköp under mitt all in EV. FLHE gick först breakeven men sen bara kollapsade hela skiten helt fruktansvärt, back 129 BBs och $1100. DOCK så kom en idiot och mötte mig på 0.5/1€ no limit och han var fruktansvärt värdelös samtidigt som jag hade en hel del tur plus att mina händer höll och vann €800 emot honom och 900€ totalt. Rätt värt!

Känns gött att spela hyfsat mycket varje dag ändå. Är liksom helt okej att gå back typ $100 om man rejkar 300-400$, man går liksom rätt ofta plus tillslut ändå. Vill helst börja plussa även spelmässigt såklart men all bra timlön är uppskattad timlön samtidigt som man ju faktiskt rejkar satan på 2/4 och 3/6. Inte så mycket man kan göra heller när man har 37/42.3 i wtsd/w$sd för den delen heller. Har 40.5/49.8 för månaden också vilket är rätt sjukt låg för ett sample på 20k händer, dock verkar det som det gått rätt OK på kontoret medans jag måste ha förlorat rätt mycket hemma. Har nästan alltid varit vice versa. Men men!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar