onsdag 1 juni 2011

VICTORY!!!

Haha. Har skrivit om att jag försöker få tillbaka lite cash i tingsrätten. Fick domen mailad till mig nu. Det står att det var lite vagheter angående övrig skuld men jag ska få tillbaka en rätt liten del av mina pengar. Dock pengar och dock är det principen. Så jag antar att detta var en halv seger.

Det var ju det som var hela grejen. Jag hade rätt och det fanns en påtaglig skuld som mörkades men det var ju väldigt komplicerat att fastställa vilken del av den totala skulden som vi pratade om. Så det spelar ju ingen roll om jag hade haft något på band, måste ju ändå kunna se vad det gäller.

Så jag får yttepyttelite cash tillbaka, dock så förstår jag inte varför men jag ska betala ombudskostnader på 1000 SEK så netto-vinsten blir rätt lite. Moralisk seger iaf, även om den är liten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar