lördag 2 mars 2013

Tillbaka till spelvärlden, eller`?

Med min fantastiska nya dator kommer möjligheten att spela spel igen. Igen, såsom för 10 år sedan när jag var 16 år. Det gör mig lite tvådelad, känner att jag blivit mer o mer produktiv igen och gör bra saker och införseln av spel tar en jäkla massa tid från annat. Tror dock jag har en rätt sund inställning till de där och jag tror att jag kan kontrollera det så det bara tar tid ifrån att se serier och när jag är för trött att göra annat ändå. Herregud vilken bra skärm jag har nu ändå, ips var riktigt trevligt. Ljudet är också riktigt bra, det kommer bli riktigt fett att spela.

Spel jag tänkte spana in;
Skyrim
Riddick Dark Athena
Diablo 3 kanske
Starcraft 2 (som jag spelat en del ändå)
Arkham Asylum eller city

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar