torsdag 28 mars 2013

Dmitri, dmintrin mitran!

Solsidan och viparmband - kolla på mig, jag är cool.
Nämen hej! Varit rätt trött och hade tänkt att inte göra något viktigt alls i  2-3 dagar och bara låta hjärnan vila. Det visade sig att tröttheten inte riktigt gick bort, jag tror nog man behöver aktivera sig för att inte bli allmänt slapp, känner att jag blivit mer produktiv och använder min tid bättre iår och vill inte återgå till förra året där jag slöade lite för mycket och hade dåliga rutiner.

Nåväl! Nu har Mathias besök av sin bror och en kompis. Det är kul att se ändå, man märker så mycket saker som är så himla lika och saker faller liksom på plats. Vi drog oss ut iaf och mötte upp Ali och Bouna överraskande på bussen strax innan tolv. Vi åkte in på bussen och just nu är jag lite negativt inställd till allt men samtalet var lite som jag har stört mig lite på det senaste, och det är att ofta pratar om sina länder, särskilt om det är klyschor. Ikea hit o dit, hög skatt, blonda tjejer, köttbullar och all sån skit som man är så trött på. Jag tänker mig att i USA om jag byter dit så blir det mindre sånt tjöt. Gud va negativ jag är nu, jag varnade er dock!

Så vi kom in runt halv ett då och tog metron till Opera. Det är lite tidigt för att det ska vara folk någonstans så vi gick till en bar och tog en öl. Jag skulle ta ut pengar och kom sent och när jag kom in så såg jag grabbarna prata med en snubbe. Frågade vem det var och han hade tydligen sagt till dom att Joy var vart det hände ikväll och att vi skulle nämna hans namn på listan så skulle vi gå 5€ inträde samt gratis champagne fram tills 1:30. Visste inte riktigt om man skulle lita på det där eller inte, vi bestämde oss för att försöka ändå då Joy ändå är populärt och vi itne hade någon bättre idé. Jag försökte stanna gruppen emot Joy för att synkronisera vad killen hette så det inte skule verka dumt men de hörde mig inte och ramblade lite namn, Dmitri, Mitrin, Mitran. Dörrvakten sa att det inte fanns någon sådan men sen hjälpte han oss och vi fick gå in på listan och fick några band för gratis champagne. Asvärt! Det fick vi mycket riktigt, det var kul :).
Väl inne var det kul, jag pratade med ovanligt många trevliga nya personer och de flesta verkade ha ovanligt kul. Alla kanske utom en kompis som trampade på glas så det blödde rätt rejält alltså. Förstod inte riktigt hur det gick till, det gick alltså genom skon och sulan.

Sen drog vi, minns inte riktigt om det var någon speciell anledning. Några snubbar kom fram till oss och sa att de skulle till en hemmafest och frågade om vi skulle med. Vi var väl lite glada i hatten, vi tyckte inte alls det lät konstigt att några random killar går fram till oss och vill leda oss till en random hemmafest i en gränd nånstans. Haha, man blir så dum ibland. Det blev dock inget av, vi drog en taxi hem runt 5 eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar