torsdag 21 mars 2013

Bloggar osv

Hej hej!

Jag är helt dödstrött, jag sov ändå relativt okej på 4 timmar inatt vilket ju är fint för att vara sista terminsveckan. Drar ibland upp internet explorer vilket ju är en skitbrowser. Detta är enda gången jag läser skvaller. Och nu läser jag om att Paow är singel. Det är tydligen en bloggerska. Sen skriver hon några emo-avsnitt som ska verka djupa men inte är det. Jag minns den tiden med mina yngre år med psedo-djupa inlägg och så skulle man tyda och hålla på. Löjligt! Det är iofs inte, och har inte riktigt varit min värld på ett tag eller kanske nånsin men jag kände ändå att jag gått förbi det där fullständigt vilket är skönt.

Det är förresten tid att åker hem o reser. Resa är väl trevligt men jag känner inte supermycket för att dra tillbaka till sverige längre alls. Inte för att det inte finns personer jag inte gillar/älskar där, inte alls, det är mest för att jag är lyckligare här generellt. Det finns nog egentligen starkare connections där egentligen men jag vet inte, jag känner ändå mer positiva känslor här än i gbg.

Hursomhelst, vi dricker lite drinkar här nu i Villaviciosa de Odon och kanske går ut på universitetsklubben ikväll. Inte mitt favvoställe, speciellt inte med tanke på mitt paja ledband (man måste typ dansa där) men vi får väl se vad som händer. Känner en skön blanding av utmattnad, lycka, melankoli och känsla av att vara lite introvert nu vilket känns som en skön cocktail och en intressant förutsättning för ikväll. Gott humör är mest för att jag är färdig med allt samt att läraren idag verkade verkligen gilla min presentation!.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar