fredag 15 mars 2013

Slutklampen för denna termin och snart ledighet samt Las fallas

Las Fallas i Valencia som besöks i helgen
Hej! Hur är läget? Jag är helt slut, alla andra har varit väldigt trötta senaste 2-3 veckorna medans jag känt mig fullständigt pigg, tills ungefär igår. Det bara kom över mig och känner mig fortsatt helt trött och jag kunde inte formulera läsbara meningar till ett arbete jag skrev. Detta trots att jag sovit rätt mycket och bra, märkligt. Det ska bli skönt med lov snart, det mesta är redan färdigt från och med idag även om det finns lite skit kvar. Nästa vecka blir relativt lätt och sen har vi ledigt en vecka! Det ska bli sjukt skönt. Lite osäker på vad jag ska göra, många ska åka hem men jag är väldigt sugen på att resa någon annanstans, får se lite hur mycket jag orkar prata med folk, jag känner rätt mycket för att typ låsa in mig och inte prata med någon på en vecka men jag är också säker att detta kommer att ändra sig efter några dagar av tystnad.

Ansökte förresten om att komma in på Lichtenstein, Coventry och San Diego med skolan. Osäker på om jag vill det dock, jag blev rådd att söka eftersom det är bättre att söka och tacka nej än att inte söka alls. San Diego vore väldigt kul dock, det ska vara en fantastisk plats med det var också förknippat med en extraavgift på 3500€. I Coventry så var det tvärtom billigare, man fick något erasmusrelaterat men samtidigt verkar den skolan och Coventry inte så kul. Egentligen är jag inte så sugen på att byta, det är bara det att det är kul med lite förändring ändå och lite fantastisk engelska :). Vi får se hur det där går.

I helgen åker jag till las fallas i valencia! Höll på att inte åka först då biljetterna var slutsålda men nu ska jag åka ändå, blir en sjukt tidig resa, vi åker 8 på morgonen på lördag vilket är helt sjukt. Jag ska försöka resa lite mer, det är massa folk som har varit här i typ 3-4 månader som sett mer av Spanien och övriga europa än jag, det är inte OK :D.

Nej, nu ska jag fortsätta jobba, tjiiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar