söndag 3 mars 2013

Ronny och ragge


Hej! Det kom bara på att prata som Ronny och Ragge. För er yngre läsare (ni är så många menar jag) så är det en gammal svensk serie med Fredrik Granqvist och Peter Settman, ni vet han ifrån så ska det låta.   Är relativt glad för att jag inte såg eller följde det där, försökte ge det där en ärlig chans och det är verkligen så fullkomligt värdelöst man kan tänka sig. Njaa det är sämre. Herregud va min nya dators skärm bländar mig av dess briljans just nu :D. Nå, åter till ämnet. Det lär oss ändå någonting om att något väldigt dåligt kan bli väldigt uppskattat förutsatt att tiden är rätt och, framförallt, att man presenterar det rätt för potentiella investerare. Just denna princip är någon vi jobbar med, kanske ofta alltför mycket. Jag hade gärna haft lektioner om filosofi bakom byggnader, frågor om design och funktion när de väl är byggda men det känns som vi mest får feedback för liksom presentationen av vår byggnad, sen kan ursprungsidén eller filosofin vara helt värdelös, det kommenteras inte än så länge.

Nåväl, tänkte bara slänga upp ett klipp som jag googlade fram med Ronny o ragge så får ni bestämma er för dess kvalité.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar