söndag 31 mars 2013

Nyhet; Jag har lärt mig hur man gör slideshows :D

Hej! Att lägga bilder i en stor fet rad är väl sådär IMO. Det är fördelen med wordpress men nu har jag ju blogger och orkar inte byta. Har nog förresten bestämt mig för att flytta till San Diego i september om jag inte skrev det men då hoppas jag att jag kommer kunna resa lite osv. Det där remains to be seen förresten, det verkar som jag kommer vara tvungen att behöva anpassa mig till en fattig studentbudget för första gången på riktigt sen, ja, gymnasiet. Är sjukt trött på pokern just nu och det är dessutom olagligt i USA så det blir antagligen begränsat med cash där. Eller vi får se hur det går, det svänger ju lite upp o ner.

Nåväl!

Slideshows var det ja! En bra sak med min eyefi-minneskort till kameran är att man kan välja att den automatiskt lägger upp bilder på picasa t ex vilket denna kommer ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar