tisdag 2 april 2013

Visitkort - Omgång 1


 Tänkte göra ett visitkort, inte för att man behöver det men för att det vore kul och jag gillar tanken. T ex så var jag ute häromdagen och glömde min telefon och minns inte helt 100 mitt telefonnummer, då skulle jag behövt ett visitkort! Sen sa iofs min kompis att man nog skulle uppfatta att ge ett visitkort med sitt nummer i privata situationer som rätt annorlunda. Jag har inget emot annorlunda egentligen, bara att jag vill undvika annorlunda som awkward. Idén kretsar kring två olika projekt som jag gjort i skolan, ena var relativt tidigt med färgerna medans det andra gjorde jag nyligen med byggnaden som ses, tänkte att det vore kul att göra ett visitkort baserat på det då det är lite stelt med de vanliga helvita stilrena grejerna vilket inte säger nånting om något. Problemet är att det kanske är lite mycket färg, jag har en version nu som är mindre färgfull.

 Säg gärna vilken ni föredrar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar