måndag 11 februari 2013

Livsform mofos!!!!


HEEEJ!

Funderade på att ta en kroppsbild men kom på att det blev jävligt löjligt helt plötsligt :).
Tänkte beställa lite nya kläder ifrån tailorstore och kände att det var dags för mig att ta mina mått igen. Senaste jag gjorde det var i mars förra året. Sen dess har jag gått ifrån 90,5 cm i midjemått till 84 cm. Gått från 92,5 cm höft till 90. Gått från 102 till 99 på stuss. Minskat ifrån 100 cm runt bröst till 99 men mitt egenuppfunna ratio mellan över- o underdel ger mig nu livsbästa ifrån att ha legat på 1,05 ungefär till 1,09! Tycker det syns också, känns kul! Eller nu ser jag att jag uppdaterade visst i november2012, asbra förändring sen dess ju! Bara positivt.



Kör ännu mer på bröst nu vilket känns behövligt, snart är jag fan bööööff! Målet är typ Brad Pitt i snatch, kanske lite mer bröst. Absolut inte mer än så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar