söndag 10 februari 2013

Anna Järvinen och party


Note to self; Sola lite



Borja hade besök av sin vän. Jose och jag planerade vårat soulprojekt "Nutcream".

Det var shisha med sangria som vatten. Gott som fan var det förresten.


Mathias är glad :D


Two r-tards.


Huvudvärk dagen efter på mexikansk frukost..
Hej! Igår hade Lill och the norwegian house en välkomstfest för de två nya som flyttat in där, Julie och en  tydligen tysk/amerikan och har/ska studera på Harvard Law, juridik är sjukt ointressant men ändå lite imponerande. Hans crew var mestadels homosexuella män, en intressant ny flavour i den sociala cocktailen.

Hade kul! Pratade lite political science och konstitutioner, westministermodellen och annat jag lärde mig i statsvetenskapen tillsammans med en amerikan som studerade det med. Blev förvånad över hur bra koll jag ändå hade.

Var en het tyska där som jag fick bra connection med fast sen var det en väldigt stor amerikan som liksom låste henne under hela kvällen, det fanns inget smidigt sätt att komma in i "samtalscirkeln" då han typ tryckte in henne i ett hörn. Haha.

Dagen efter gick vi med nya roommaten och hans vän och käkade mexikansk frukost. Det var supergott, var en tortilla med ägg, salsa verde samt kyckling. Förresten ser jag framemot att dra till Mexico i sommar, jag ska läsa på lite om det där närmaste veckan.

______________________
Dagens låt;  Anna Järvinen – Porslin

Noterade förvånat att Anna Järvinen ställde upp i melodifestivalen iår. Sjukt bra låt ändå, hon är verkligen helt fantastisk. Andra låtar jag gillar med henne;

Anna Järvinen – Ångrar inget
Anna Järvinen – Lilla Anna
Anna Järvinen – Kom Hem


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar