onsdag 22 februari 2012

Scanner och skrivare = CHECK!

En sida jag fick av min lärare som förklarar en grej. Denna sida hade varit borta + söndervikt inom 2-3 veckor annars.

Yeay! Nu fungerar min scanner. Vi har ju pissigt internet, den enda datorn fungerar endast på övervåningen på vissa ställen medans den andra datorn är bättre funkar väl oftast okej men ibland går det helt piss. Hursomhelst hade jag ovanligt mycket problem med att installera min nya skrivare, funderade på varför jag hade såna problem och det visade sig vara nätverket. Det är egentligen sjukt hur billigt och bra det är med skrivare nu. Betalade alltså 59€ för en scanner/färgskrivare med trådlöst nätverk, jag minns när jag var liten och man fick betala typ 5 kr per sida om man ville skriva ut med färg and whatnot. De var ju gigantiska också. Hursomhelst, sen när jag är klar med ett arbete tänkte jag skanna in alla mina löspapper och spara de på datorn istället. Riktigt värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar