onsdag 22 februari 2012

Lite irriterad men vi får jobba på det

Blev sjukt arg idag, är fortfarande rätt sur men tänkte att jag får skärpa mig och bli på bättre humör. Jag jobbade nämligen en massa timmar på att fixa en ritning i autocad och hela jäkla skiten kraschade och jag trodde att autosave-funkade men det gjorde den verkligen inte. Tappat 4-5 timmars arbete nu samt en massa energi.

Har dock beställt kinamat hos Ernst så får äta och köra ytterligare en natt och göra om allt igen. Superkul. Nu vet jag att det inte räcker att spara, får spara Filnamn 1, filnamn 2, filnamn 3 osv osv osv så detta inte händer igen. Autocad är förresten ett rätt äckligt program, det blir inga intressanta byggnader, det är ju bara värt att använda om man faktiskt ska bygga något, alla kreativa idéer osv kan man ju göra i andra program som är mer intuitiva och roliga. Det är ju faktiskt väldigt svårt att göra något annat än raka boxar där.

Men men, tjing på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar