tisdag 7 februari 2012

Massage!

Sa jag att jag älskar massage!? Det gör jag :). Fick precis en massage av en som pluggar sista året här, fick analys och grejer, asvärt. Min förra massös använde tydligen någon sorts kylgrej som gjorde att det kändes mindre, inte bra. Jag vet verkligen vad det heter, jag har ju spelat massa fotboll och varje gång det blev kallt smörjde man in sig i något som börjar på I och luktar som tuggummit "Jenka". Aja, det var iaf värt. Nu känner jag mig härligt mörbultad och det kommer tydligen bli värre imorgon.

Funderade förresten över mitt hårddisksbyte. Det tar ändå rätt lång tid att installera om en jäkla massa program och uppdatera windows och hålla på konstant. undra om en prestandaförbättring på 10-20% egentligen är värt tiden. Haha jo men det är det. Sen är det ju jäkligt gött att flyter på bra med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar