onsdag 15 februari 2012

Re-introduce iron man.

Måste bli bättre på att måla så jag tänkte försöka rita mer skit.

Ey folket! Det har varit en rätt busy vecka, kanske skrev det innan men har gjort mer med vår nya lärare på 2-3 dagar än vi gjorde i 4månader med vår förra i samma ämne. Lite slitsamt men kul och skönt att vara trött pga att man gjort mycket.

Idag är också en bra dag att börja träna igen. Legat i lä nu med min hand men nu tror jag att den ska kunna hålla för lite lyft och skit, jobbig process det där alltså. Något annat som är coolt är att pokerstars har släppt en mobilklient lite i smyg och tänkte installera och testa den där. Det gör ju bussresor och liknande lite mer hanterbart och jag tror detta kan bli droppen som får bägaren att rinna över för att jag ska köpa internetabonnemang här för mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar