fredag 10 februari 2012

Dålig jävla morgon

Kunde inte somna igår, första gången på rätt länge faktiskt. Har varit helt iskallt när jag vaknat, det gör nästan ont hur kallt det har varit. Därför satte jag på elementen kl 1 på natten och tänkte att jag skulle stänga av dom när jag gick på morgonen. Vaknade idag huttrandes och tänkte att någon jävel måste ha stängt av dom och gick ner och visst var det så. Har funnit mig i tanken nu att jag betalar säkert minst dubbla hyran än vad det egentligen kostar och att detta rum kostar mer än min hela centrala lägenhet i Göteborg men kan inte påstå att man inte är irriterad över att man inte får ha på elementen i några timmar under årets kallaste månad. Och jag är fan en varm människa! Gillar att ha runt 18 grader inne medans t ex min bror vill ha det 25 grader varmt. Iofs, det är bara ett problem på morgonen när jag går upp vid 7:30, sover man längre så har ju solen gått upp och allt är bra.

Ingen bra start på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar