tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!

Happy valentines day!

Har nästan alltid haft synen att alla hjärtans dag är rätt piss för det skapar ångest och ensamhetskänslor när man är singel samtidigt som en del press när man inte är det eller om man träffar någon. Haha, i princip alltid har det första drabbat mig men nu iaf känner jag mig helt likgiltig inför det, antagligen för att jag har insett att jag trivs bättre som singel än något annat samtidigt som jag nu vet att man inte kan ha kakan och äta den med. Därför känner jag ingetdera utan är nöjd med att vara fri, stabil i huvudet och rätt lycklig!

Förresten, jag ska skriva klart den där 25års-texten om vad jag lärt mig snart och sen också en annan text om att höra hemma osv. Det knyter lite an till det här men är inte riktigt färdig med dom två texterna, de blir nog lite längre inlägg.

Nu blir det the office och sen ska jag hårdköra spanska tänkte jag. Tjing på er!

PS: En av mina vänner på facebook gick ifrån relationship till engaged och wow, om jag skulle fria så skulle jag aldrig göra något sånt supercheesy. Det ska ju vara oväntat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar