fredag 30 november 2012

Klarade tentan - Gör ett dödsryck med pokern men nej

Hej hej
Gjorde tentan, fick mail för några timmar sen att jag PRECIS klarade den, fick ett rätt hårt hjärnsläpp med en uppgift som jag visste hur man skulle göra men det bara gick inte. Det var ju kul.

Har skrivit om att jag inte spelat någon poker. Fick suget idag ändå efter att klarat tentan och sett att fonder och skit gått upp. Satte in 230€ på pokerstars.es, endast för spanjorer. Gick väldigt bra på lägre nivåer, var uppe på 600€ vs några idioter med lite tur, avslutade med 480€, ändå glad såklart att man fick vinna lite. Det höll typ en timma. Då såg jag ett 5/10€bord, högre än de andra såklart men inte skyhögt liksom, satte mig där med en idiot, en acceptabel spelare och på 45 händer förlorade jag allt. Fullkomligt allt. Inte ens den torskigaste av torskar kan förlora 48 BBs på 45 händer, det är helt ofattbart. Det händer varenda jävla gång jag spelar. Nu kan man vinna typ 50-60 BBs om man har flyt på typ 200 händer och snabbt vända tillbaka det på samma dag men har gjort 3 såna här dödsryck nu och varje gång jag försöker så får jag verkligen bara en rak jävla käftsmäll. Tycker det är så fruktansvärt tråkigt, nu har jag ändå pluggat bra hela veckan och det äntligen är helg.

Nåväl, ska ut och fira nu. Eller först ska jag gymma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar