onsdag 7 november 2012

Äntligen spelade jag bra fotboll

Igår spelade jag fotboll! 7 vs 7 på gräs med några portugiser och grejer. Sjukt kul att spela på gräs och sjumanna, jag är rejält mycket bättre med fler spelare än färre, känner mig sjukt instängd och det passar mig inte så värst bra.

Först gjorde jag 1-0, sen gjorde jag 2-0. Sen passade jag fram till 3-0, sen serverade jag antingen första eller andra assist till 4-0 och gjorde själv 5-0. Första gången på typ 3 år jag spelade bra fotboll rent generellt. Det var askul. Nu låter det förresten som att de var noobs, det var dom faktiskt inte. Superkul match iaf, var helt pumpad efteråt och njöt av en bra känsla. Jag sen drog jag och sov hos ernst för att dra ut min andra visdomstand, den var tvungen att opereras ut, det hela gick på 36e, en operation i sverige (mer avancerad tandutdragning) ska tydligen gå på 1500-3000 kr. Win for me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar