måndag 26 november 2012

Mamma åkte hem, kindle paperwhite

Hej! Sen torsdags har min mamma varit på besök. Det har mest blivit trevliga middagar varje kväll och haft det trevligt. Ikväll blev det dock sista för hon drar sig hem imorgon. Tråkigt men har mycket att plugga för samt att jag ju snart åker hem ändå.

G
Fick förresten min nya kindle paperwhite idag. Kom med ups precis innan skolan, svårt att fokusera helt då jag var lite sugen på att testa. Den ser bra ut. Wikipedia funkar ju överallt, det ser också bra ut men det ger pyttelite intryck av att vara en så liten skärm som det är. Full text går bra men diagram och sammanfattningar ser inte perfa men helt klart funktionellt.

Funkar förresten asbra att skicka artiklar etc via wireless, riktigt nöjd över detta som är en av mina favoriter av funktioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar