måndag 18 oktober 2010

Segoooo


Idag är jag jättetrött. Vaknade, satt mig vid TVn och vips var klockan 17 och 2,5 timma hade gått när jag inte gjorde nånting vettigt. Sen pallade jag mig till järnia och köpte lampskit som sagt och käkade lite och kände att den stora starken tog rätt hårt ändå. Så det blir ingen gymning idag inte. Väl hemma så funkade inte lampan för övrigt men denna gång blev jag osäker på om jag kopplade rätt. Får fråga Martin the electritian.

Ingen marbodal blev det heller. Och datorn är dum. Jag önskar att det inte regnar imorgon så bär jag ner datorn och så kanske Patrik eller Max inser problemet så allt blir perfa så jag slipper skicka den till min bror. Förresten hittar jag inte den satans Windows7-skivan and it pisses me off.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar