söndag 10 oktober 2010

Nu är jag kulturell

Jag och Oona gick till poetry slammen och det var fri scen idag så man fick göra lite vad man ville, det blev mest dikter. Några var coola, det var en kille som antagligen tog ganska mycket knark som hade en jävla scennärvaro medans det fanns folk som var lite sämre. Det var t ex en tjej som läste aslänge (säkert 9-10 minuter) om sin jävla katt som dog och jag kände verkligen inget med henne alls utan det var mest bara astråkigt och segt.

Oavsett hur intressant och bra varje del var så är det så jäkla nice att man vågar gå fram. Jag märkte några som var jättenervös och de visade exakt samma typ panikkänsla som jag minns att jag visade när jag först skulle gå fram på retorik-kursen och läsa en grej.

Hursomhelst var det kul och Oona tyckte också vi skulle gå dit när de hade improvisationstävling och jag tänkte precis samma sak. DEET är coolt, eller, jag tror det kan bli coolt.

Nu måste jag gå och skriva min egna ascoola, asdjupa, asgrymma text. Nej, jag skojar bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar