onsdag 27 oktober 2010

Jersey shore

Kom hem typ 5 ifrån the office efter en hyfsat seg dag, tappade tyvärr en del. Hursomhelst så kom jag fram till att jag ska ha en stor fixardag imorgon igen och kom också på att jag måste formatera om min nya dator. Problemet är att jag installerat skiten på en 2 terabyte stor hårddisk och jag måste formatera allt det där så får föra över skiten först så jag har det sparat. Och det skulle jag gärna fixa över natten så måste vänta på en grej som tar typ 30 min så kan jag sätta igång med omformateringen imorgon och så länge skulle jag kolla nya how i met your mother-avsnittet men det var fellänkat så jag fick se första avsnittet av Jersey shore.

Hört talas om serien men inte sett skiten och guuud vilka mongos. Är dessa killar verkligen seriösa :)? Det hela ökar förresten på mitt sug att dra till USA och plugga så jag ska banne mig jobba hårdare så jag får cashen att dra iväg ett år eller så.

3 kommentarer:

  1. jag o ida har kollat alla avsnitt av säsong 2 hahaha. alla e sjukt så överdrivna, men jag gillar serien. tycker det e sjukt kul o kolla. Kungarna på tylösand tröttnade jag på för de var bara äckliga o jobbiga. Jersey är liksom fööör mkt så det blir roligt. Aron håller inte alls med mig, men skit samma. jag o ida diggar The situation & Pauly-d :D //kicks

    SvaraRadera
  2. The situation verkar ju rätt kul. Skrattade rätt högt när han sa att "the situation is under control".

    Frågan är bara hur mycket idiotprogram man kan se på TV egentligen. Blir lite sugen på att kolla paradise och kollar på kungarna av tylösand och ska man se denna skiten också så blir det lite väääl många timmar av ens liv som går till skit.

    SvaraRadera
  3. ja o ida laddade ner jersey säsong 2 så vi såg ett långt maraton hehe. Så nu e vi "färdiga" med den serien haha, man får titta effektivt :D //kicki

    SvaraRadera