måndag 4 oktober 2010

Match emot NYK

Spelade min andra match med Lottas pojkar idag och tyvärr var det sista matchen för säsongen. Jag har typ stressätit av nån konstig anledning de senaste dagarna och hade sånt jävla håll eller magknip eller var det var. Inte kul! Gick väl sådär att spela för min del. Det är så jävla pinsamt när man klantar sig och orsakar ett mål på typ egen hand och det hände idag tyvärr för min del. Sen slog jag iofs några bra passningar så fick 3 eller 4 assist men var riktigt ringrostig. Var dock väldigt kul och får försöka hitta mer fotboll att spela i väntan på mars (då nya säsongen börjar).

För övrigt ägde jag rätt hårt på poker idag igen och funderar på att call it a day och sätta upp en rullgardin till sovrummet, bygga ihop en tilläggsdel på garderober, 2 saker som jag fick idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar