måndag 4 oktober 2010

Lite sällskap avsnitt 5

Kollar på Lite sällskap och hon tanten blir ju bara ännu mer störd med tiden. Jag lägger ut lite sköna citat

"Det spelar ingen roll hur snälla dom är eller vad de ger mig för presenter. Jag kommer och smyga och se hur mycket de dricker och räkna drinkar under kvällen"
(ifrån killen) "Vissa ger choklad och andra ger viner. Jag gav en fruktkorg. Det representerar mig för jag gillar ju frukt. Jag hoppas att hon också gillar frukt."


En annan skön kommentar ifrån dagens avsnitt var om en kille när han köpte en present till tjejen (alla köpte varsin present, var liksom temat); "Det är liksom ett förfestspel. Den verkar lite rolig. Han som stod i affären på teknikmagasinet sa ju natt den verkade rolig så jag köpte ju den."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar