onsdag 6 oktober 2010

Onsdag är ju nästan favvodagen nuförtiden

Fixade lite garderobsskit inatt och jag älskar verkligen de snygga utdragningsbara pax-hyllorna som ikea har. Har ju haft såna där gallerhyllor som varit utdragningsbara men tycker dom suger rätt stenhårt och att ha platta hyllor suger ju också rätt stenhårt eftersom man får dålig överblick över vad som finns. Har varit lite halvkass på att köpa kläder iår, har ju haft stora utgifter och det är först nu jag börjar få en sjysst inkomst där jag känner att jag kan shoppa loss utan att jag egentligen behöver kläder.

Har flyttat om rummet nu ju och nu känns det som jag får massa plats. La mig asgött i sängen och nu kan jag se skrivbordsdatorn asnice ifrån sängen (var för långt avstånd emellan tidigare) och la mig med trådlösa hörlurar och kollade på nya säsongen av Dexter igår. Hur jävla gött som helst. Det enda som är lite irriterande är att uppkopplingen och signalstyrkan i den trådlösa dosan är riktigt kass men jag får snart ut en del cash nu i veckan så ska beställa en ny dator tänkte jag :).

Vill dra iväg till kontoret och göra min 6e raka plusdag men jag tänkte göra lite tråkiga saker och plugga lite först för annars skjuter jag bara på det en dag till.

2 kommentarer:

  1. 6 dagar? Grattis! Du räknar inte bort några minusdagar då eller ;)

    SvaraRadera
  2. Haha faktiskt inte :). Nu var det ju bara 1 dag där jag som sagt vann typ $600 när jag var nykter och förlorade $1000 efter jag hade tagit några öl så det är inte direkt så att jag typ, räknade bort en halv månads spel :). Men ändå :)

    SvaraRadera