måndag 10 december 2012

Ojojoj! + Lampan





Baaah! Denna veckan blir inge kul alls. Jag ska dock försöka effektivisera mig maximalt, försöker se till att göra saker snabbare o snabbare. Vi snackar små saker såsom att gå lite snabbare, söka i mappar snabbare osv. Varför? Jo, jag är övertygad om att man vänjer sig och man upplever saker som långsammare då tillslut. T ex så om man är sjukt vältränad så känns det inte alls jobbigt att jogga jättelugnt medans om man är sjukt otränad så upplevs samma hastigheter som mer påträngande.

Förresten vill jag bara fortsatt säga att jag älskar min nya kindle, den är helt fenomenal alltså. Skulle köpa en till hela min familj om jag just nu hade pengar för att lägga 1500 kr per person pers julklapp, något jag inte har. Spelat lite på pokerstars.es förresten innan plugget drog igång, funkar bra, jag är upp 2000 kr på 4-5 timmar. Blir dock inget spel innan iaf vardagarna är slut.

Vi har bland annat ett lampprojekt i skolan som jag gjorde klart igår. Grejen med den är att jag hade 1000 idéer men jag tyckte ingen var särskilt bra. Det slutade med att jag gjorde en helt annan grej tillslut, jag tycker den blev rätt fin ur vissa vinklar, mindre fin ur andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar