onsdag 12 december 2012

Julklappar köpt och en grejzz!

Hej!

Haft en liten shoppingrunda, nu har jag köpt de mesta julklapparna jag vill. Har ständigt denna fundering, man vill ju köpa något oväntat (som ej är på önskelistan t ex) men man vill ju inte heller köpa något som de ej kommer vilja ha eller använda. Nu har jag köpt en grej som jag tycker är fantastisk men osäker på om man kan lära gamla hundar sitta :). Nåväl, det blir fint.

En annan grej jag köpte idag var denna här

"Bara" 15€ och funkar den som den ska tycker jag faktiskt det är väldigt värt. Har testat massa matlådor och även om jag tillslut hittat några bra (jag tycker t ex de vita med röda lock på ikea funkar bra, medans de gröna suger) så kanske man tappar bort locket eller liknande. Sjukt nice att kunna stacka sin skit också om man har ont om plats i kylskåpet.

Nåväl, nu ska jag fortsätta plugga till runt 3 och sen är det en tung skoldag imorgon. Ischklo pischklo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar