fredag 7 december 2012

2 veckor till sverige o jul!





Snart är man hemma i sverige. Jag är på gott humör, hade ledigt idag men blev matteplugg, känns som jag lär mig mer o mer o har lite mer kontroll. Det är dock rätt mycket plugg för mig kvar om jag ska klara mig på allt, är inte på något sätt färdig men har motivation och ett skönare flow så jag tror det blir skitbra. Är både taggad på att åka hem o plugga, en skön situation!

Sprungit som en idiot förresten, tänkte slimma ner mig lite turbo-format innan jag drog hem. Det visade sig att mina vader inte tyckte det var en lika br idé som jag, de var så kaputt som de aldrig varit igår efter att ha löpt som en idiot i veckan och sen spelade jag fotboll igår i 2 timmar med. Ska förresten köra lite yoga tänkte jag, är taggad på det med.

Sigur Ros som jag såg live här i Madrid i september nånting!



Tills dess lägger jag upp en fin låt med Sigur ros, ett band jag lyssnade på för många år sen men då menar jag väldigt många år sen. Detta är nog min favorit just nu;

 Sigur Ros – Fljótavík



Jag borde förresten länka mer trevlig musik till spotify. Osäker på hur många som klickar men jag gillar att kombinera flera media i ett, det är därför jag tror film gör ett så stort intryck. Nåväl, ska upp 7 imorgon, dags att sova, eller först måste jag skriva lite om denna funktion som ej för övrigt är x i kvadrat. Inte så svårt iofs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar