fredag 7 december 2012

Lite bilder från förra veckan

Hej! Jag tänkte lägga upp lite bilder ifrån förra helgen. En tjej i klassen hade en liten förfest och sen skulle de ut till en klubb som skulle spela the strokes, arctic monkeys och den typen av "indierock" vilket kändes rätt kul. Dessa band är ju väldigt populära (eller var) men här är det högalternativt, eller det är iaf mitt sätt att se det.

Här kom Sachi på besök hos oss sen drog vi in.

Mindre folk än vad jag trodde men itne mig emot, jag var inte i energibalans för något mer just då. Just det, hon som sitter i rött var rätt snygg, ovanligt för att vara irländsk tjej. Först var hon lite livlig o rolig men sen blev hon bara mer o mer o gjorde mig tillslut på dåligt humör. Hon skojbråkade med någon innan, sen tog hon en dunk och tryckte den upp helt oprovocerat i ansiktet på mig o bara stack. Väldigt märkligt. Dessför innan sneade hon på några som tog ifrån hennes öppna vodkaflaska. Det är väl iofs vad man väntar sig men det är klart man förstår att man blir lite sned. Trodde hon skulle släppa det dock men fortsatte tjöta om den jävla vodkaflaskan i en timma.


Det roligaste var nog när en tjej var lite sugen på en av killarna här. Så hade han en hatt och hon tog hatten lite glatt och gick runt med den på huvudet. Sen kom hans kompis och sa "jag vill visa dig en liten video". Då spelades videon upp och det var han killen som stod, skrattandes, och kissade i hatten. Det var ju såklart sjukt omoget men det var väldigt roligt :D.

Working with the hands yo. Ernestito
Sov över hos Ernst och så jobbade vi dagen efter.

Borja ser glad ut.

Mathias hade ett intressant flow med sig själv och Jose lekte med sin ipad.

Var tvungen att ta en bild på alla i huset, danielle! Amerikan som är rolig o trevlig!

Två väldigt heterosexuella människor men jag försöker få dom att  erkänna sin bromance och liksom bara få det ur världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar