torsdag 27 december 2012

Bollebygdvistelse snart över

Hej hej! Nu har jag varit i bollebygd och tagit lugnt massa dagar. Det har varit avslappnande, har knappt gjort något vettigt utan mest läst och tagit det lugnt. Skönt men nu känner jag att det är dags att träffa lite folk, komma utanför huset men också läsa lite spanska och grinda lite poker,

Noterade förresten att jag har absolut minst online som jag nånsin haft, ca 12 000 kr då det gått trögt innan och lika trögt har mitt nya plo-projekt gått. Har lyckligtvis en del mer för att sätta in ifrån pokervinster men funderar om jag ska sätta någon spärr eller så och om jag torskar så slutar jag ett tag. Det hade varit skönt på ett sätt men samtidigt har poker under mitt liv gått bra och i fixed limit iaf vet jag ju att jag är långsiktig vinnare. Jag kommer dessutom få betala en hel del med min utbildning och därför har jag en väldigt annan sits än andra studenter med studieskuld som bara lånar för sitt leverne. Nåväl, beror nog mest på hur jag känner längre fram och vad som känns lagom är att, om jag torskar, gör en mindre insättning från vinst. Nu känner jag att jag går in för mycket på min privatekonomi.  Nu ska jag dra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar