söndag 7 april 2013

Mobilen stulen osv

Usch va segt, min mobil har blivit stulen. Inte bara min, även en tjejkompis mobil blev stulen samtidigt. Det suger rätt hårt egentligen fast ändå kanske inte så mycket, jag har förlorat 2400+200 kr för ett 16 gb minneskort en del gånger tidigare ändå, dessutom var jag först nöjd men det ändrades till att sedan bli rätt missnöjd med denna mobil som inte längre fungerade som jag ville.

Vore rätt nice att köpa en xperia S för 2700 kr eller framförallt en Samsung S3 för 3300 kr.
Ändrar mig förresten, snål som fan som jag är nu så visar det sig att en ZTE Blade 3 med 12 månaders spotify premium finns att köpa med ett erbjudande vilket alltså innebär att jag får en 4" ICS-android mobil för 99 kr (då jag ändå har spotify premium och således betalar 99 kr/månad redan och det går fintint att bygga på existerande konton. Det blir ett nedköp oavsett men är allt för temporära billigt lösningar just nu :D. Detta köp gör iaf att jag kan avvakta o se hur min ekonomi blir och då mobilen är typ gratis gör det mig inte så mycket att köpa en ny mobil om ett halvår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar